juuli 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 aug 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 sep 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 okt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 nov 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 dets 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 jaan 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 veeb 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
     
    Ärilise käitumise disain
    Sep 9, 2024
    Ärilise käitumise disain (Tartu)
    Sep 18, 2024
    Ärilise käitumise disain (Tallinn)
    Oct 14, 2024
    Ärilise käitumise disain (Tartu)
    Oct 30, 2024
    Ärilise käitumise disain (Tallinn)
    Nov 11, 2024
    Ärilise käitumise disain (Tartu)
    Nov 20, 2024
    Ärilise käitumise disain (Tallinn)
    Nov 26, 2024
    Ärilise käitumise disain (Pärnu)

    Ärilise käitumise disain

    Korrektne ja aupaklik suhtlemine on hea äri aluseks. Täpsus, asjakohasus ja avatus loob tasakaalustatud keskkonna, kus usaldus ja vastastikune austus võimaldavad ärilisel koostööl parimal viisil areneda. Äriline käitumine ei ole enesestmõistetav termin kõigile ja kahjuks on suur osa ettevõtjatest, töötajatest, esindajatest ja partneritest sellest väga kaugel. Iga käitumine ärisuhetes on mingil määral äriline käitumine aga kas ka edukas? Kui palju ebaõnnestumisi võib juurpõhjuste analüüsis viidata puudulikule ärilisele käitumisele?

    Ärilist käitumist tuleb ettevõttes teadlikult juurutada. Nii väliselt kui ka siseselt on oluline, et käitumisjuhis peegeldab ettevõtte väärtusi, hoiakuid ja eesmärke. See loob kindlama ja stabiilsema töökeskkonna kõigile töötajatele ja annab ühese ja arusaadava väljenduse väljapoole. Äriline käitumine puudutab kõiki ettevõtte toimimisprotsesse alustades intern meilivahetustest, koosoleku reeglitest kuni välisesindusteni ja läbirääkimisteni.

    Sellel koolitusel on osalejatel võimalus disainida oma ettevõtte esimene ärilise käitumise juhend ja teada saada, millest koosneb käitumisjuhis ja miks seda vaja on. Räägime lähemalt, kuidas õige juhend loob parema töökeskkonna ja edukamad suhted nii sees kui väljaspool ettevõtet. Mis on konflikt ja kuidas seda ennetada ja maandada.

    Ärilise käitumise disaini koolitus on üks Ärimentorite 2024 aasta värskeid koolitusi ja loodud varasemate koolitustel osalejate tagasiside soovil. See on koolitus, mida iga ettevõte kaasaegses ärikeskkonnas vajab. 

    Kuva kaardil