nov 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 dets 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 jaan 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 veeb 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 mär 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 apr 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Mai 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 juuni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    Piletiinfo
    Tasuta
     
    Mart Vainre "Paintman: maalimasina sünd ja tema ootamatu vaenlane"
    Paintmani sünd

    Mart Vainre, olles aastaid maadelnud traditsioonilise maalikunsti piirangutega, satub loomingulisse kriisi. Kunstnik hakkab paletile kuhjunud jääkvärvist looma hoopis skulptuure, mida ta seejärel fotogrammeetria abil digitaliseerib. Nii loob ta Paintmani tegelaskuju, Vainre digitaalse kaksiku, kes peegeldab virtuaalses maailmas kunstniku iga liigutust. Esialgu on Paintman lihtne tööriist Vainre arsenalis, mis võimaldab tal liikuda füüsilise ja digitaalse maailma vahel, et enda tulevikuvisioon ellu viia.
    Kuid Paintman hakkab pead tõstma. Tema värvkeha muutub elutruumaks, ta loovus areneb kiirelt, ületades peagi oma looja enda võimed. Paintmanist saab superkangelane, täiuslik maalimasin, kes hakkab looma originaalteoseid, mis köidavad maailma. Vainre, keda kunagi tunnustati tema uuendusmeelsuse eest, hakkab end tundma oma tehiskaaslase varjuna.

    Inimlik kadedus
    Kunstimaailm on Paintmani loomingust võlutud. Tema kuulsuse kasvades kogub hoogu ka Vainre kadedus, kes näeb oma digikaksikut nüüd hoopis suurima rivaalina.Ta haub plaani, et piirata Paintmani võimeid. Mis oleks, kui ta jäljendaks ise Paintmani maalimasina loomingut? Kuid vigaselt ja meelevaldselt, luues tõrkeid ja häkkides tema muidu täiuslikku loomingut inimlike vigadega. Selliselt oleks ta taas kunstniku kontrolli all.

    Vastasseis ootamatu vaenlasega
    Paintman on sunnitud elama Vainre loodud reetlike lõksudega lahinguväljal, kus ta peab kasutama oma tehislikku nutikust ja loovust. Ta on nüüd täielikult teadlik Vainre kavatsustest ning hakkab ellujäämise nimel end kaitsma. Nende lõplik vastasseis toimub kunstinäitusel, kus Vainre üritab end kõigest väest kehtestada. Ja Paintman ellu jääda.

    “Kui maalimasin ületab oma looja, sünnib uus kangelane.”

    martvainre.com